nathalietuure.blogg.se

Sjukskötarstuderande frisör med mammaledigt

Jobbiga nätter

Publicerad 2014-12-01 20:46:00 i Allmänt, Colin, Nathalie, Vardag,

Idag började vi vår dag med att ligga lääänge i sängen innan vi till slut kom oss upp. Colin har nog tänder på kommande nu tror jag och sover så himla oroligt på nätterna, så de blir många varv till hans säng under en natt. När vi steg upp åt vi snabbt frukost, Jag och Colin gjorde oss redo för vår promenad med våra nya vänner från mammagruppen. Det känns faktiskt jättebra att någon gång i veckan umgås med dem eftersom våra vardagar ser ganska lika ut och man behöver inte känna att man tråkar ut någon med bebissnack :D Jag tror nog att mina vänner är intresserade av Colin också men mammorna är ju liksom lite mer i samma situation i livet som en själv. 

Nu på kvällen var min kompis Jenny hit, vi satt och lekte med Colin innan jag sedan klippte två andra vänner som ville piffa till sig lite inför en kryssning dom ska åka på. Efteråt nattade jag lilla C och alla vi andra drack glögg innan dom for hem. Morgondagen består av ett eventuellt stadsbesök för att skaffa lite tillbehör till några julklappar och på kvällen blir de babysim, superskoj! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Jag är en 25-åring bosatt i Vasa tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Benjamin och vår son Colin, som är född i Maj 2014. Jag är utbildad frisör men studerar nu till sjukskötare, för tillfället har jag ett mellanår från studierna eftersom jag är mammaledig. Här skriver jag om vår vardag, tankar och shopping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela