nathalietuure.blogg.se

Sjukskötarstuderande frisör med mammaledigt

sammanfattning

Publicerad 2014-12-08 17:29:17 i Allmänt, Colin, Nathalie, Vardag,

Nu blev det några dagar obloggat igen men jag ska försöka sammanfatta de senaste dagarna. Både fredag och lördag bestod av lite frissajobb, på fredagskvällen var jag också en sväng till Jenny. Hon och Terese hade bakat pepparkakor så jag fick en kaka designad bara till meeej! Helgen kändes ganska trög men det var behövligt med någon dag som inte hade inplanerat enmassa program. 

Colin fick en tidig julklapp i lördags och den tackar vi så mycket för!

Idag var vi åter igen på prommis med en från mammagruppen och hennes lilla tjej, det var skoj. Benjamin har presenterat och lämnat in sitt slutarbete idag så nu väntar han bara på att få betyget i handen, han är så duktig! Colin övar för tilfället mycket på höga toner så man önskar att man ägde ettpar öronproppar ibland! Han har blivit ett riktigt charmtroll mellan varven! Att busa med Pappa är bäst, då blir det många skratt!

Imorgon kommer "gambämommo" hit, altså min mormor, på dagen och på kvällen blir det simning. Denna gång blir det inget simmande för min del så jag ska försöka få till några bra bilder där på bassängkanten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Jag är en 25-åring bosatt i Vasa tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Benjamin och vår son Colin, som är född i Maj 2014. Jag är utbildad frisör men studerar nu till sjukskötare, för tillfället har jag ett mellanår från studierna eftersom jag är mammaledig. Här skriver jag om vår vardag, tankar och shopping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela