nathalietuure.blogg.se

Sjukskötarstuderande frisör med mammaledigt

Julmarknad

Publicerad 2014-11-30 21:20:00 i Allmänt, Nathalie, Vardag,

Idag var lilla familjen till Stundars på julmarknad. Vi var inte där så länge utan vi gick ett varv och sen köpte vi varsin syltgris och for hem på lite glöggdrickande, perfekt söndag med andra ord. Benjamin är i köket som bäst och fixar till lite kvällsmål så jag passar på att blogga medan. 

För ungefär en vecka sedan gjorde jag en beställning från Kina som jag nu väntar med spänning på! Förstår inte hur saker från Kina kan vara så himla billiga!? och fraktar gratis gör deflesta också.. Men jag antar att det är lite skillnad på ekonomin här i landet och där borta. Beställde b.l.a. en ny skötväska och ett "innanmäte" att lägga inuti väskan för att få lite olika fack, så vi får se hur det blir när den kommer. 
Imorgon blir det promenad på förmiddagen, med några från mammagruppen, och på kvällen lite frissajobb :)

En liten lurifax i bilen påväg hem från marknaden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Jag är en 25-åring bosatt i Vasa tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Benjamin och vår son Colin, som är född i Maj 2014. Jag är utbildad frisör men studerar nu till sjukskötare, för tillfället har jag ett mellanår från studierna eftersom jag är mammaledig. Här skriver jag om vår vardag, tankar och shopping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela