nathalietuure.blogg.se

Sjukskötarstuderande frisör med mammaledigt

Kärlek

Publicerad 2014-11-30 22:59:00 i Allmänt, Shopping,

Oj vad jag önskar att jag hade hittat denna söta skapelse innan C blev född. Den måste ju vara superskön för en nygräddad att ligga å gunga lite lätt i! En sån vill jag ha i framtiden när det blir aktuellt igen. Dock kan jag redan räkna ut en sak jag skulle oroa mig för.. att den skulle släppa från taket eller liknande.. Min fantasi och bebisar.. Det finns inga gränser! Oroar mig för typ allt :)
Jag hittade denna på Jollyroom och priset ligger på 215,80€
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Jag är en 25-åring bosatt i Vasa tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Benjamin och vår son Colin, som är född i Maj 2014. Jag är utbildad frisör men studerar nu till sjukskötare, för tillfället har jag ett mellanår från studierna eftersom jag är mammaledig. Här skriver jag om vår vardag, tankar och shopping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela