nathalietuure.blogg.se

Sjukskötarstuderande frisör med mammaledigt

Heeyy!

Publicerad 2015-01-14 20:26:27 i Allmänt, Colin, Vardag,

Long time no see.. kan man verkligen säga! Har haft så fullt upp runt jul och nyår att bloggen lämnade bort. Men nu är jag back on track! Colin fick löjligt många julklappar och tyckte förstås att snöret var bäst! Men det var roligt att öppna inte bara mina paket utan även hans, hehe! 
Ikväll la vi Colin att sova för första gången i eget rum, lite blir stor. Jag hoppas och tror att han kommer att sova bättre utan oss i sängen bredvid. Men ifall han inte gillar läget så flyttar vi tillbaka hans säng bredvid vår och försöker igen i nåt senare skede. Idag har vi varit till fysioterapeut för första gången för att kolla läget med Colins motorik, men som vi också trodde så visade han inget avvikande. Egentligen fick vi remiss före julen för att han inte svängt sig ännu men på juldagen slog han till med den saken så nu trivs han väldigt bra på mage mot vad han har gjort förut. Så nu syns det verkligen att han gör framsteg hela tiden, när han övar sig på att stöda på händerna och dra upp knäna under sig, lilla sötnosen vår.
Idag testade jag att kocka en kycklinggryta till honom och den fick 10 poäng och slank ner direkt! Jag har börjat skriva upp alla recept på barnmat som jag gör själv. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Jag är en 25-åring bosatt i Vasa tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Benjamin och vår son Colin, som är född i Maj 2014. Jag är utbildad frisör men studerar nu till sjukskötare, för tillfället har jag ett mellanår från studierna eftersom jag är mammaledig. Här skriver jag om vår vardag, tankar och shopping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela